o nas.

Stałe umowy serwisowe

Proponujemy naszym Klientom obsługę infrastruktury informatycznej na bazie
Umowy Serwisowej z wykupionym pakietem godzin i gwarancją czasu reakcji.

W ramach umowy Klient otrzymuje ustalony pakiet godzin do wykorzystania przy
pracach administracyjnych, konfiguracyjnych i pomocy technicznej oraz
gwarantowane czasy reakcji serwisu dla poszczególnych poziomów awarii.

Powyższa umowa może dotyczyć całego środowiska informatycznego lub jego
fragmentów, szczególnie istotnych dla Zamawiającego (np. serwerów).

W ramach umowy zobowiązujemy się do:

  • utrzymywania ciągłości pracy infrastruktury informatycznej Zleceniodawcy
  • monitoring kluczowych elementów,
  • z odpowiednim wyprzedzeniem informujemy o słabych punktach infrastruktury
    grożących awarią.


Stała opieka administracyjna zapewnia :

  • właściwą konfigurację poszczególnych elementów infrastruktury,
  • zapewnienie bezpieczeństwa danych i monitorowanie stanu zabezpieczeń,
  • szybką reakcję na wszelkie nieprawidłowości w działaniu systemu


W przypadku awarii gwarantujemy :

  • dostępność specjalistów, niezbędnych do szybkiego rozwiązania problemu,
  • przystąpienie do czynności serwisowych w czasie określonym w umowie,
  • opcjonalnie udostępniamy sprzęt zastępczy na czas naprawy sprzętu uszkodzonego.



umowy serwisowe
2010 Copyright © PClap.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone